Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 10 ημερών.

Θα γίνεται αποδεκτή μόνο η επιστροφή των προϊόντων που βρίσκονται σε άριστη κατάσταση στην αρχική
τους συσκευασία με πλήρες περιεχόμενο (εξαρτήματα, οδηγίες χρήσης, κτλ.)

Παρακαλώ, σημειώστε ότι τα έξοδα μεταφοράς εμπίπτουν στον πελάτη κατά την αποστολή του προιόντος
(το προιόν αποστέλλεται με ευθύνη του πελάτη).

Σας συμβουλεύουμε να επιστρέψετε το προϊόν ως συστημένο δέμα. Κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας από τις μεταφορικές υπηρεσίες. Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή πραγματοποιείται υπ'ευθύνη του Πελάτη.

Κάθε προιόν που θα έχει υποστεί ζημιές, ή του οποίου η συσκευασία θα έχει υποστεί φθορές, δε θα
λάβει αποζημίωση. Αν το προϊόν που επιστράφηκε είναι ελλιπές ή έχει υποστεί ζημιές.

Κατά την αποζημίωση, ο πελάτης αποζημιώνεται στον λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας με την οποία
πραγματοποιήθηκε η πληρωμή ή σε περίπτωση εμβάσματος με αντίστοιχο τραπεζικό έμβασμα σε λογαριασμό που θα υποδειχθεί από τον πελάτη.